دستگاه سبزی خرد کن
نگارش در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1396 توسط محمد حاجیلو

این سبزی خرد کن بیشتر مورد پسند بوده و از نظر آمار فروش بالاترین سطح را در انتخاب مشتریان دارد به دلیل حجیم بودن سبزی دفعات پر و خالی کردن مخزن در این سایز کمتر است و زمان تقریبی برای خرد کردن یک مخزن کمتر از 30 ثانیه می باشد و می توانید تا لب مخزن سبزی را بدون فشردن به حالت پوش دادن (پاشیدن) پر نمایید .تیغه  سبزی خرد کن از جنس استیل بوده و مخزن جدا شده و قابل شستشو می باشد

مشخصات :

سبزی خرد کن آکا الکتریک 3 کیلویی
- گنجایش مخزن سبزی 280 میلیمتر
-قدرت موتور 180 وات
- ظرفیت به اندازه گنجایش مخزن بدون فشردن سبزی
-مجهز به میکروسوییچ ایمنی و روشن شدن با فشار درب
-مجهز به تیغ با قفل خودکار بدون نیاز به بستن مهره و باز شدن آسان تیغ
-مجهز به سیستم ایمنی در دریچه تخلیه (قفل کودک)
- بدنه دستگاه و تیغه از جنس مرغوب استیل اسپانیا
-باز و بسته شدن آسان مخزن جهت شستشو
- ابعاد بدون بسته بندی 550*240
-ابعاد با کارتن 540*320
-وزن با بسته بندی 8 کیلوگرم
-دارای نشان و مهر استاندارد ایران

 

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 436
برچسب ها :

نگارش در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1396 توسط محمد حاجیلو

با توان180-220 وات دستگاهی کاملا کاربردی برای مصارف خانگی است که با طراحی منحصر به فرد مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات می باشد. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک و مخزن داخلی و تیغه از جنس استیل ضد زنگ هستند. در ساخت تیغه دستگاه به جای پیچ از قفل کن داخلی استفاده شده است. درب ورودی مخزن با یک کلید فشاری از قسمت بالا باز شده و دریچه خروجی آن روی بدنه تعبیه شده که به کمک دو کلید فشاری باز می گردد. همچنین ولوم کنترلی روی بدنه به صورت چرخشی در 4 وضعیت خاموش، سرعت کم، سرعت زیاد و حالت پالسی قابل تنظیم می باشد.
سبزی خرد کن 1800 ِسِت استار به دلیل قرار گرفتن مخزن بصورت مجزا روی موتور علاوه بر ایمنی و عملکرد بهتر، موجب شده تا تمیز کردن و شستشوی آن نیز به مراتب آسان تر گردد. برای استفاده از وسیله تنها کافیست مخزن را روی پایه قرار داده و به کمک سه گیره اهرمی در جای خود قفل ومحکم نمایید، سبزیجات را درون مخزن ریخته و درب دستگاه را ببندید، سپس با چرخش ولوم دستگاه شروع به خرد کردن سبزیجات نمایید. این دستگاه از ایمنی بالایی برخوردار بوده و هنگام روشن بودن سبزی خرد کن در صورت باز کردن درب ورودی مخزن، عملکرد  سبزی خرد کن متوقف شده و با بستن آن مجدداً شروع به کار می نماید. همچنین یک فیوز جهت کنترل برق ورودی زیر دستگیره اهرمی روی بدنه وجود دارد

سبزی خرد کن 1800STست استار

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 324
برچسب ها :

نگارش در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1396 توسط محمد حاجیلو

 سبزی خرد کن با توان 320 وات و ظرفیت 3.5 لیتری دستگاهی قدرتمند و کاربردی برای خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات می باشد که برای مصارف خانگی و یا حتی برای آشپزخانه ها و اغذیه فروشی ها استفاده گردد. ایمنی دستگاه هنگام کار بسیار بالا بوده و می توان با اطمینان و آسودگی کامل با آن کار کرد. تیغه تمام استیل دستگاه از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و در اثر استفاده مداوم فرسوده نشده و زنگ نمی زند.
سبزی خرد کن کارا الکتریک به دلیل قرار گرفتن موتور در قسمت درب پس از استفاده به راحتی قابل شستشو می باشد. همچنین وزن سبک دستگاه موجب گردیده تا جابجایی آن نسبت به مدل های مشابه آسان تر باشد. برای استفاده از وسیله تنها کافیست سبزیجات را درون مخزن ریخته و درب دستگاه را ببندید، سپس با فشردن دکمه روشن سبزی خرد کن شروع به خرد کردن سبزیجات نمایید. هنگام خرد شدن سبزیجات می توان از طریق دریچه واقع بر روی درب میله همزن را جهت هم زدن سبزیجات در داخل مخزن چرخاند تا سبزیجات بهتر خرد شوند.

سبزی خرد کن مشکی S2 کارا الکتریک + ارسال رایگان

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 322
برچسب ها :

اسلایدر